RSC

Monday, May 7, 2012

spaghetti bolognese


Sabtu lepas saya teman suami membeli-belah. Oh skema disitu. Sementara tunggu suami balik kelas, saya ke dapur nak siapkan makan malam. Lepas tengok bahan yang ada, akhirnya saya ambil keputusan untuk sediakan spaghetti bolognese. Tapi disebabkan tekak melayu yang dah biasa dengan rencah yang pelbagai jadi saya olah sikit supaya rasanya sedikit pedas dan berempah. Saya taburkan mozzarella cheese diatasnya untuk menambah kelazatan sos tomato bersama daging cincang dan bebola daging. Sampai licin juga suami makan. Suka!






Lepas makan malam dan maghrib, saya bersiap sederhana dan selesa dengan kasut bertapak rata. Faktor usia. Hihi


Selendang, top dan skirt: RSC (www.rinasalleh.com)
Tas: Beli di pasar berhampiran Baiyun City Mall, Guangzhou

7 comments:

saharinasaharudin said...

beautiful rina :)

Liya Laa said...

Kak Rina, cantiknye! untungnye abg afiq :))

shima wibowo said...

Subhanallah...rina simple dan cantik...:)

eus said...

menu kt atas tu wat k'yus lapar.... huks..

BERT said...

simple dan cantik rina!!..

LIYANA MASTURA said...

Suke that top kak rina!:) hee

[z@ck] said...

spaghetti bolognaise...benda paling senang nak masak dan sedap.makan sekali, pasti nak lagi =)