RSC

Sunday, May 16, 2010

Blog umpama diari aku

Aku menulis bukan untuk mengkritik orang. Memperkecilkan orang lain lagi lah jauh. Aku menulis apa yang aku rasa tapi tak sangka ada yang terasa.

Blog umpama diari umum aku. Aku tulis apa yang jadi dipersekitaran. Mungkin tiada kaitan dengan kau. Sebab tulisan aku terlalu umum. Tak perlu nak terasa. Kalau nak singgah baca dialu-alukan.

Kalau terasa aku tulis, aku mintak maaf tapi sekali lagi, BLOG UMPAMA DIARI AKU. Aku bercakap dengan diri melalui penulisan aku. Cuma aku bagi orang lain baca sama.



RS

11 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku dah jatuh cinta pada hidup blog...
=.=

Akhi Fairuz Al-Jengkari said...

Aku tidak pernah terasa akan perkara-perkara sekecil itu kerana diriku tahu dikau bermonolog sendirian.

♥CIK SHA♥ said...

yes..that's right..saya sokong 100%..blog umpama diari..saya pun pernah dikecam sebab ada yang terasa dgn penulisan saya walaupun saya tak tuju kepada sesiapa..biasa la tu cik rina..persepsi manusia berbeza-beza..kena banyak bersabar je la kan..

Ervina Razali said...

tertarik utk menulis blog tp satu kdng2 malas nk hupdate!
hihiihihi

Atiqah Adnan said...

hi rina~
haah betul tu.. qah pun tulis belog ikut suka hati rasa je..
hihi blogging best!!

SuFy said...

blog memang best..tpi kdg2 ktandusan idea..:)

Kasih Ain said...

:-)
f0lo blog nie

PiNoKOoGirL(.'') said...

sokong-->blog memg diaries ku..

izyansyazwani said...

rina, jenguk blog kita..kamu dpt a****!!!!! :) :)

http://izyansyzwani.blogspot.com/

farwalis said...

yup.

its a therapy

ynadona said...

syg,mau pinjam quote u untuk letak di belog i.btw lama x chat.rindu u si GM3.hehehe