RSC

Monday, May 24, 2010

Ambik aura nak baby macam ini.

Amani oh Amani!



Lepas tengok Miasara@Amani yang berlakon dalam Adamaya tu, terasa nak baby cepat! Comel tau tak! rasa nak gigit-gigit! 

Nah tengok gambar dia yang comel! Sabar. Sabar. Jangan sampai makan skrin ni eh walaupun memang rasa nak telan-telan! Uhhh!


Muka comel nak mampus!

Kalau anak sendiri dah lama peluk jadi bantal tidur!

Muka nakal! Suka!

Mia masa kecik-kecik!

Mungkin tengah merajuk dan cuba buat-buat comel. Gigit kang!

Nak tengok lagi? Nah kami peminat adik mia sara@ amani


Banyak tanda seru tanda geram memang maksima!





Rina Salleh,
http://www.wilsonbraces.com/search/blogger.pnghttp://rossturk.com/files/1112/5217/3917/facebook-logo.jpghttp://rossturk.com/files/5112/5217/3909/twitter_logo.jpg


9 comments:

Aus MeLankoLik said...

hahahak , agakla memang comel , mknenye cepat2 la kawen rina , hahahk

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang comel giler...
=)

saya orang biasa said...

"kalau anak sendiri dah lama wat bantal peluk" saye sokong ; )

wish saye dapat anak bijak n comel bangat camni~~~ ; )

wish rina pown dapat anak bijak n comel cam amani gak ; ).

Puan nadxoxo said...

hehe. mia mmg comel sangat!! nanti rina dah pregnant sila tatap muka mia tiap2 hari nanti dapat anak muka cam mia jugak :D

~suNshiNe~ said...

mmg cute miut...

[z@ck] said...

Rina..check out LOFA high heels in my blog..thought you might like it
=)

Ervina Razali said...

sye pn nk gak baby cm amani nie..
hihihi
cpt2 kawen ea cik rina..
;p

FiRsYa MeLisSa said...

mia sara mmg chumel..
hari tu tengok video dia kat majlis apa tah..
dia melompat2 cm arnab...awww!!chumel giler!!!

Naqib Mohamad said...

comel giler!