RSC

Monday, April 5, 2010

Tips gambar cun dari Nadia Bayu

Aku pasti ramai kenal dengan awek hot ni, Nadia Bayu. Dia salah sorang kawan alam maya dari friendster yang kekal jadi kawan di alam nyata sampai harini. Awal perkenalan aku dengan Nadia dan Uyun bermula dari friendster. Rindu zaman kanak-kanak ribena tu.

Betapa lah aku teruja kalau tengok gambar-gambar dia yang cun. Kalau jumpa dia, korang mesti pengsan. Sebab sama cun macam dalam gambar! Betul. Aku tak tipu.

Terbaru, Nadia Bayu ada bagi TIPS GAMBAR VAIN TAMPAK HEBAT. Baik korang review cepat. Nanti boleh jadi cantik macam dia:)


Tengok, siap ajar sebelum selepas lagi.


Okay, aku nak pergi cuba tips ni. Doa-doa lepas ni boleh jadi cantik macam Nadia Bayu aku.


13 comments:

Peri PiA said...

RUN-Mmg cantik terharu riri invite join,rase xlayak

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pon dah tgk...
nak try gak...
mencantik kan yg hodoh pada aku...
hahahaha...

Rina Salleh said...

nadia mmg cun. haha

ween said...

u xpayah try tips tu dah memang cun :)

Diarihatiku1976 said...

nadia memang cantik dah.. ditambah dengan edit lagi ler bertambah kan... tapi memang betul.. dengan adobe ni memang boleh edit2 pun.. ahahks

enyheartsdiamond said...

x kenal la nadia ni..eny baru follow dia :)

M. said...

takpayah ikut tips pun, kak rina dah cun .

cik EPAL said...

takpayah buat benda tu semua pon dah memang cun dah akak dua orang ni :)

Nadia Bayu said...

ahhhh rina nih bikin wa malu saja. mane surat kabar. kene tutup muke ah pasni dgn srt kbr. :(

dear, u tak pyh dh nk edit2 gmbr. dh sedia cun. i nih je muke yg kene edit. memang kene edit 200%. haish. pasrah bermuka mcam neh :(

Aus MeLankoLik said...

ouh , kantoi di situ . hahahak

dila said...

both kak rina & kak nadia lawa, tak edit pun tetap lawa!

sembil9n said...

semua wanita cantik.... tapi awek aq cantik lg... hek3 (aku ade awek plak?))

Murni Ellyfiesya said...

Waaa~ canteknyee mereka.. Hihi..
http://murniellyfiesya.blogspot.com/