RSC

Friday, April 2, 2010

Perginya penghibur terkenal Din Beramboi



Rasanya ramai yang dah maklum tentang berita kembalinya Din Beramboi ke rahmatullah pada jam 12.30 pagi 2 April 2010 di Hospital Selayang. Khabarnya beliau diserang demam denggi berdarah.

Apa pun takziah di ucapkan pada keluarga arwah dan sama-sama kita sedekahkan Al Fatihah ya. Semoga beliau tenang di sana. Maafkan salah silap dan halalkan segalanya. Itulah yang sebaik-baiknya.

Oh aku dapat berita ni dari Facebook YnaaOhYnaa. Lepas tu terbaca dari status Afdlin Shauki sebelum perasan dekat Twitter dah ramai yang ucapkan takziah. Sedih. Tapi kita semua kena tabah dan redha. Allah lebih sayangkan dia.




Apa pun, aku baru terjumpa ni dari Twitter Din Beramboi

TheRealBeramboi Tanda2 ajal mula2 bahgian kaki berasa kebas2 kemudian bransur2 ke bhgian atas hingga ke nafas dan kluar selamanya.. Aku insaf!
Aku kaget. Terkelu. 


Rina Salleh

8 comments:

YnaaOhYnaa said...

sedihhhhhhh sgt...
i da puas nangis..
esok i nk g tnh pekuburan islam tmn ehsan... pegebumian din bramboi dkt sane.. alang2 jenguk arwah ayah i nye kubur sekali.. iskk

=~(

Natasha said...

Al-Fatihah

hazman aka species1980 said...

radio era akan sunyi buat sementara waktu nie....

kisahremaja said...

al fatihah buat beliau....

Ieda Al-Habsyi said...

Al-Fatihah...semoga roh nya dcucuri rahmat dan ditempatkan dengan org beriman...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

al-fatihah...

eyriqazz said...

aku kelu...semoga rohnya dicucuri rahmat...Al-Fatihah

P/s :mati tidak mengenal usia..

cik EPAL said...

Al-Fatihah