RSC

Sunday, April 4, 2010

Dimana ada kemahuan disitu ada highway!

"Saya respek kalau awak nak jadi pemandu berhemah dan memandu dengan kelajuan 50km sejam. Tapi lorong kanan tak begitu sesuai untuk awak. Oh ya, lagi satu jalan raya bukan tempat untuk berbulan madu kawan"

Mungkin kalau aku boleh turun kereta dan ketuk cermin kereta depan, ni lah ayat paling sopan aku akan cakap dekat pemandu tu. Aku tak pasti kenapa pemandu yang cerdik pandai ni masih memandu dilorong kanan walaupun dah sepuluh kereta memotong dari arah kiri. 

Okay, korang jangan buat perangai macam ni. Lorong tengah dan kiri lebih sesuai kalau gaya pemanduan korang macam ni. Ingatlah orang tersayang!

RS: Mungkin dia dibuai-buai perasaan menonton Adnan Sempit agaknya. Hmmm. Korang rasa?


8 comments:

Nadya ©™ said...

Ni mesti tak dengar iklan khidmat masyarakat kat sinar.fm ni..hihihihi

Nur Hidayah Yahya said...

aku paling gelisah kalau ade kete nk sondol kt belakang aku.kalo boleh nk stay kiri je..

Sky0ne said...

dia kurang kasih sayang kot tu....hahahah

.Huda Luna said...

huda pun benci org yg bwk kete mcm tu
slow tp kt lorong kanan

mmg berasap!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku rase nak ketok mcm ko ketok...
tapi bukan cermin..
kepala die...
hehehehe...

suezensuzanna said...

hiskk...pantang ku!~

Peri PiA said...

mmg hangin,kadang mereka buat muke xbersalah pulak tu

Rina Salleh said...

i kat lorong tengah pun laju skit dari dia. maybe dia lupa tu lorong kanan agaknya