RSC

Wednesday, June 10, 2009

Alasan kenapa kena pergi Medan. Haha

Part 2 - 15 mei 2009

Agak malas menulis. So enjoy gambar lah ok. Well it has been said that, a picture tells a thousand words. I hope, mine will tell u some;) Enjoy!




Jalan masuk ke hotel ni sangat unik. sebab hotel ni kat bawah aras jalan. concierge dia pun kat bawah






Dari parapat kat ke perkampungan ni ambil masa 45 minit. pemandangan dia cool gila!













Owh fatini memang selalu menggoda jiwa I nak cium dia. haha



Rumah kaum batak


Shopping skit je;p






Ni bahagian utara Danau Toba, lebih kurang 80km dari bahagian selatan. Jauh kan. Sempat lah weh aku tidur dalam bas masa otw tu




Pemandangan Danau Toba



Gunung berapi sipiso-piso yang masih aktif





Chalet di sepanjang tasik ni tak pakai alat penghawa dingin pun. sebab kawasan sini memang sejuk!

12 comments:

suezensuzanna said...

owh..mmg cantekkkkkkkkk

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

teringin nak pi..
kesampaian ke tak kan.. hee~


dear rini pi tak wedd na?

• rOozu • said...

pergi x ke pulau samosir? (betol ke x ejaan ni..)

situ sgt best..
kampung asal arwah papa roozu di danau toba sana.

kalau mandi di danau toba tu pagi2, rasa mcm nak mandi je xnak kuar2..

sgt seronok.
terkenang pulak..

huhu~

Ms Liana said...

santeknye view..
cm menarek jek jd tmpt honeymoon..
lalalaaa~

thumbnail said...

uih
cam best g medan
nak itot!nak itot!

eyfagroove said...

wah...nak g jugak la...shoping sne besh x??? :p

thejijie♥ said...

sronok nyer akak pg medannn :D
jeless niehh hehehehee

chipsmore said...

view cantek..
orgnye pon cantekk
;)

Rashid said...

ermm cantiknya permandangan.. bisa berikan ketenangan.. kedamaian..

RINA SALLEH said...

suzen - cantek kan tempat ni;p

atiqah - insyaAllah nanti sampai lah tu. owh , pergi wedding na haritu;)

roozu - erm rasanye mcam tade plak pegi sane. owh tula, masa singkat tak dapat jlan banyak sgt

liana - hehe. sile2. plan honeymoon;p

RINA SALLEH said...

thumbnail - jom ah

eyfagroove - shopping mane2 pun best! hehe. tp lg best sbb sane murah. heeeeeeeeeeee

thejijie♥ - ala, tade ape nk jeles syg

chipsmore - ;)

Rashid - ye;p

nurayunni said...

canteknyer tempat nie...