RSC

Tuesday, May 5, 2009

4 & 5 May



KAwan-kawan yang datang meraikan Awie.

Sabtu minggu lepas seorang lagi kawan dah selamat mendirikan rumahtangga. Tahniah Awie & Ila! Awie ni timbalan pengarah masa Rina terlibat dalam karnival kerjaya UTM 2007. Jadi yang pergi kenduri tu semua kawan-kawan kelab masa kat UTM. Lepas dah makan dan puas bergambar dengan pengatin, kitorang pun buat keputusan pergi Alamanda. Tengok wayang. Haha. Dengan berkebaya aku pun selamba je ikut diorang tengok cerita X-Men Origin:Wolverine. Agak janggal bila orang pandang-pandang but hey, I don’t mind ;) Anyway, thanks Adly belanja kitorang semua.


Aku tumpang Zam haritu dengan Nadia


Lepas tu pergi Bangi Kopitiam sebab dah lama tak lepak sama. Masing-masing dah bekerjaya dan berjaya. Bangga la weh ada kawan-kawan macam ni. Berjumpa kawan-kawan lama memang best. Walaupun ada yang Rina tak berapa rapat dulu, bila dah lepak macam ni terasa rindu sangat zaman kat Uni dulu.




Ahad pulak Rina pergi ZARA WAREHOUSE SALE konon-kononnya nak shopping. Bila kak Iefa ajak terus la setuju tanpa fakir panjang. Tapi memang hampa. Keluar dengan tangan kosong walaupun semuanya murah-murah. Tsk! Lain kali jangan pergi SALE hari terakhir. Sebab pasti baju yang anda nak dah takda saiz, atau yang ada saiz tu ada rosak atau koyak gara-gara orang berebut masa hari pertama SALE. Bila dah bosan kitorang tengok movie. Haha.


Dari Curve pergi ke One Utama. Sebab Ery ada kat sana. Malam tu pulak kat Bora Asmara. Ok malas nak elaborate cerita panjang sangat. Tapi apa pun weekends ni memang best!

No comments: