RSC

Saturday, June 14, 2008

yummyyy~


Secret Recipe

Hari ni tak ada ke mane2. Pergi pejabat pos nak poskan semua order itu. Lepas tu merayap-rayap kat jusco beli makanan kat umah;) Memandangkan ada baucher jusco dapat haritu maka borong la banyak2 sikit. ngeeeeee*

Lepas tu ingat nak makan speghetti. Cadangnya nak ke pizza tp entah kenapa lalu kat sini kaki selamba je melangkah masuk. ahahhaa;) Secret recipe pun ok. Tomyam kung kah? ermm, pedas2. tak sesuai makan skarang. Speghetti bolognies chicken sudah cukup bersama watrmelon juices

Sementara tunggu order tuh, orang yang kerja situ pandang-pandang je. Dah la semua lelaki. Wahai lelaki-lelaki, fikir la apa pun. Malas nak layan. Asalkan diorang tak kacau dah cukup. Ok, mari makan!

Sebelum...



Selepas... licin

7 comments:

puteri juju said...

sedanyer.nak makan gk ;)

riri said...

mari kamu kemari;)
kte pg mkn sesame.....

puteri juju said...

ehehe,,jauhnye ;))

0h 0h yaya said...

mkn sorg?
eating alone sometimes is a good optional kan
those guys patut di cucuk2 mata nye klu rs girls can't live by their own.
how pathetic..heee
nice blog btw :)

riri said...

yup2 yaya;)
i'd love to do that.
shopping pastuh g makan sorng2.
how relax sbb ikut masa sendirri
weeeeeeeeeeee*
yup, lelaki2 itu memandang rendah ke ape ke. xkisah la.
yg pentinggg happy;)

// e m e r a l d // said...

hey, dats exactly wht i always did when i hit mall. shopping n mkn sorg2. since im not attached to anybody, n my girls always bz. hehe ;)
so dnt wori, we have things in common!

riri said...

yeyyyy!
sgt sonok;)
indulge n pampared ourself is d best treatment kan;)